FlatPress » CITROEN KLUB CROATIA ( 2001.- 2016. )
CITROEN KLUB CROATIA ( 2001.- 2016. )

AKTIVNOSTI:
U proteklih 14 godina Citroen klub Croatia organizirao je preko 100 zajedničkih djelovanja u raznim segmentima . Na klupskoj razini organizirano je 18 susreta, 10 off road vožnji i 22 izleta na raznim lokacijama diljem Hrvatske, 35 puta sudjelovali smo na susretima u regiji i na svjetskim susretima Citroena. Organizatori smo Old school desant manifestacije koja se do sada održala 9 puta u Zagrebu i 6 puta u Ozlju. I na kraju spomenimo 25 različitih akcija u kojima smo sudjelovali ( Humanitarne akcije radija 101, otvaranje Citroen salona,Auto moto show, Transport show, Francuska čitaonica, Vremplov-Jadran film itd. Itd. )

FlatPress » 19. SUSRET CITROEN KLUBA CROATIA & 15 ROĐENDAN - 30.4. - 1.5.
19. SUSRET CITROEN KLUBA CROATIA & 15 ROĐENDAN - 30.4. - 1.5.

19. SUSRET CITROEN KLUBA CROATIA & 15 ROĐENDAN
( 2001. - 2016. )

SUBOTA: 30.4.

- 10:00 – 12:30 – piće dobrodošlice & okupljanje u dvorištu Muzeja automobila Ferdinand Budickii
- 12:30 – start vožnje u koloni prema centru Zagreba
- 13.00 – 14:30 – stajanje ispred Hrvatskog narodnog kazališta
- 14:30 – start vožnje
- 15:00 – 16.30 - piće dobrodošlice & dolazak u Citroen DS restauracijski centar Žabac u Podsusedu
- 16:30 – start vožnje
- 17.00 - Dolazak u Auto kamp Zagreb
- večera
- druženje
- DJ
- nočenje u bungalovima ( molim rezervirati unaprijed )
- projekcija foto i video materijala iz povijesti Citroen kluba Croatia i marke Citroen
- izložba originalne Citroen litarature i prospekata, artefakata i memorabilija

NEDJELJA: 1.5.

- 11:00 – start vožnje prema povijesnom gradu Ozlju
12:30 – razgledavanje dvorca Zrinski & Frankopani i Munjare
- 14:00 - ručak i kraj susreta

FlatPress » MUZEJ AUTOMOBILA FERDINAND BUDICKI
MUZEJ AUTOMOBILA FERDINAND BUDICKI

WEB Muzeja:https://ww … budicki.hr

Svečano otvorenje Muzeja automobila Ferdinand Budicki bilo je 4.srpnja 2013.

Zagreb i Hrvatska rijedak su primjer europske metropole i države koja nije imala Muzej automobila, dokumentarni film o povijesti automobilizma, a do nedavno nije imala ni monografiju na temu najvažnijeg proizvoda u novijoj povijesti grada, koji je zauvijek promijenio društvene procese.

Muzej automobila Ferdinand Budicki bit će značajan za Grad Zagreb jer će osim svojih osnovnih izložaka: starodobnih automobila, motora i bicikala u prostoru održavati mnogobrojne tematske izložbe fotografija, tehničke radionice, predavanja i tribine, restauracije, projekcije filmova te druge manifestacije koje su povezane sa predstavljanjem, učenjem i promoviranjem 115 godina automobilističke kulture u Hrvatskoj.
Do sada je prikupljeno nekoliko tisuća fotografija od kojih veliki broj do sada nisu viđene i koje se ne nalaze u vlasništvu ni jedne gradske i državne institucije jer su prikupljene iz obiteljskih albuma prvih automobilista na ovim prostorima. Prikupljeno je i nekoliko sati dokumentarnog filmskog materijala u razdoblju od 1909. – 1990. na temu automobilizma u Hrvatskoj.

Kulturni identitet Hrvatske na početku prošlog stoljeća kroz automobilističku kulturu prezentiranu u budućem Muzeju morao bi predstavljati turističku atrakciju i pružiti novi pogled na grad koji je od početka motorizacije bio dio razvijenog europskog društva i svih društvenih tokova koji su proizašli iz novog poretka.
Muzej F. Budicki ima namjeru postati centralno mjesto okupljanja i druženja za hrvatske klubove starododobnih automobila i motora, a poseban naglasak bit će na učenike osnovnih i srednjih škola koje će kroz metodičke radionice prilagođene različitim uzrastima, te zabavu i igru spoznati jedan egzotičan dio nacionalne povijesti. Jedan od glavnih ciljeva Muzeja automobila Ferdinand Budicki bit će osnivanje Društva za proučavanje povijesti automobilizma u Hrvatskoj, koje će se baviti prikupljanjem i arhiviranjem građe, održavanjem raznih tematskih predavanja i na koncu tiskanjem novih monografija na spomenutu temu.
Konačni cilj Muzeja je revitalizirati premalo poznati dio naše gradske i nacionalne povijesti te dati uvid u prvo pionirsko razdoblje začetaka automobilizma na ovim prostorima. Prikazati u novom svjetlu najznačajnije događaje i ličnosti.

FlatPress » 60 godina Citroen DS ( 1955. -2015.)
60 godina Citroen DS ( 1955. -2015.)

Pariz, 01. listopada 1955. U izložbenom centru Grand Palais u Parizu, novi automobil došao je na automobilsku scenu, stvorivši senzaciju među tadašnjim novinarima. DS je došao. Posjetioci i novinari iz svih krajeva svijeta gledali su ga potpuno opčinjeni. Vozilo koje je predstavio Citroën, bilo je potpuno drugačije od svega onog što su do tada vidjeli. Marka je premijerno predstavila model koji je zamijenio obnovljeni Traction Avant, san osnivača André Citroëna. Svijet se naglo mijenjao iz crno-bijelog u boju, a mašta je postala stvarnost. Nova automobilska era je bila tu! Uz Citroënov posljednji dizajnerski uradak, svi ostali automobili na salonu izgledali su staromodno.

Premijerno predstavljanje Citroëna DS bio je događaj koji je ostavio utisak na sve koji su bili prisutni. Zapravo i pedeset godina kasnije, ljudi još uvijek pričaju o tome. Jer DS je još uvijek na cesti i živi zahvaljujući tisućama kolekcionara.

To čudo automobilskog dizajna kreirala su dva čovjeka i njihove ekipe. Obojicu je prvobitno vrbovao André Citroën. Dizajnirali su Traction predstavljen 1934. godine. André Lefèbvre bio je inženjer i praktičar s iznimnim smislom za tehniku, dok je Flaminio Bertoni bio prije svega umjetnik - slikar i kipar.

Ova dva muškarca udružila su svoje talente kako bi stvorili ovo automobilsko čudo s kojim su radikalno izmijenili automobilsku povijest. Tehnologija i stil funkcionirali su u savršenom skladu.

DS je mnogo više od samo stilskog odabira. Njegove linije bile su diktirane s izabranim tehničkim solucijama, dok njegov dizajn odražava usku povezanost između korisnosti i skladnosti, funkcionalnosti i estetike. Udobnost i sigurnost bile su već ključne vrijednosti Citroëna, a ostale su sve do danas.

Pedeset godina je prošlo od premijernog predstavljanja Citroëna DS koji je zauzeo pripadajuće mjesto u svjetskoj povijesti automobila. Pridružio se uz druga dva Citroënova legendarna modela: Traction Avant i 2CV (tzv. «spaček»).

Kao automobil revolucionalnog dizajna, DS je odveo u budućnost cijelu automobilsku industriju. S uporabom avangardne tehnologije, dao je ton cijeloj generaciji modernih automobila. Citroën DS je otvorio put napretka i zbog toga je dobio zasluženo univerzalno priznanje.
Genijalan dizajn

Ne možemo govoriti o DS-u bez govora o njegovom stilu. To je dizajnersko djelo u najprofinjenijem smislu te riječi. Kako bi stvorio i napravio taj automobil senzacionalnih linija, Flaminio Bertoni usko je surađivao s inženjerom André Lefèbvreom, čija je glavna briga bila aerodinamika. Spoj umjetnosti i prakse, razlog je zbog kojeg se i nakon pedeset godina još uvijek divimo ovoj savršenoj sintezi između oblika i funkcionalnosti koju je ostvario DS.

DS je jedinstven, ne samo po svom vanjskom stilu, već i po svojoj osobitoj unutrašnjosti. Komandna ploča je umjetničko djelo. Vozači imaju pristup savršeno ugrađenim tipkama, bez dizanja ruku s upravljača. Forma komandne ploče koja prirodno pada, dopušta ulazak svjetlosti i naglašava dojam prostora. Cijela kabina odražava stilistički napor za iznimno ergonomičnim automobilom. Unutrašnje ručke na vratima, primjerice, bile su potpuno novog dizajna. Bez potrebe za pipanjem uokolo za otključavanje i otvaranje vrata, te dvije akcije su izvedive u jednostavnom i laganom pokretu.

FlatPress » 10. OLD SCHOOL DESANT NA ZAGREB - FERDINAND BUDICKI - Rujan !!!
10. OLD SCHOOL DESANT NA ZAGREB - FERDINAND BUDICKI - Rujan !!!

Ove godine obilježavamo 10. jubilarni Old school desant na Zagreb - Ferdinand Budicki.
Desant je jedinstvena manifestacija u kojoj sudjeluje velik broja klubova povijesnih automobila i motora koji prolaze centrom Zagreba.

Uskoro više informacija !

FlatPress » TISKANA JE KNJIGA BEŠTE, LJUDI - IDE AUTO POVIJEST AUTOMOBILIZMA U HRVATSKOJ 1898. - 1945.
TISKANA JE KNJIGA BEŠTE, LJUDI - IDE AUTO POVIJEST AUTOMOBILIZMA U HRVATSKOJ 1898. - 1945.

Prva cjelovita knjiga o razvoju automobilizma u Hrvatskoj. Knjiga “Bešte, ljudi - ide auto, Povijest automobilizma u Hrvatskoj 1898. -1945.” nastala je na osnovi višegodišnjeg istraživanja svih dostupnih izvora i razgovora s desecima članova obitelji začetnika Hrvatskog automobilizma.
Prva je to analiza povijesnog, sociološkog i gospodarskog učinka automobila na društvo u hrvatskim zemljama.
U knjizi je govor o ustroju i razvoju automobilizma u Hrvatskoj u doba Austro –ugarske monarhije, Kraljevine SHS/Jugoslavije, Nezavisne Države Hrvatske i Istre tada pod talijanskom vlasti.
Cilj knjige je revitalizirati premalo poznati dio naše nacionalne povijesti i dati uvid u prvo pionirsko razdoblje začetaka automobilizma na ovim prostorima. Prikazati u novom svjetlu najznačajnije događaje i ličnosti.

format: 270 x 240 mm
korice: tvrdi uvez
datum izdavanja 7.5.2012.

broj stranica: 345
fotografija i ilustracija: 450
kartica teksta: 250
naklada: 1500
cijena: 400 kn

Info: 099 229 01 61

Get the flash player here: http://www.adobe.com/flashplayer

- Voting Script 1.8

Omiljeni model mi je? (Glasujte)

TRACTION    58    7.55 %
2CV    167    21.74 %
DYANE    70    9.11 %
AMI    24    3.13 %
MEHARI    15    1.95 %
DS    130    16.93 %
SM    25    3.26 %
CX    41    5.34 %
GS    40    5.21 %
GSA    5    0.65 %
M-35    2    0.26 %
HY    12    1.56 %
TUB    0    0.00 %
VISA    106    13.80 %
LNA    4    0.52 %
NOVIJI    69    8.98 %

   (Rezultati)

Ukupno glasova: 768

Broj posjeta: 146137